شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار

شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,فروش شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,خرید شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,نمایندگی شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,نماینده شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,عامل فروش شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,قیمت شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,تولید کننده شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار,فروش شیر پروانه ای

شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار این محصول داراي عملكرد آسان و سريع هست که با قطع و وصل كردن توسط حرکت چرخشی جريان و همینطور تنظيم جريان آن،استفاده می شود.شير آلات پروانه اي با سایزهای بزرگتر،عملگرهايي مختلفي بصورت دستي، پنوماتيك، و هيدروليك را شامل می شوند.اين شيرها مزيت هاي مهمتر و بیشتری نسبت به دیگر شيرها دارند.

شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار(

توضیحات شیر پروانه ای تفلونی- تفلون دار

این محصول داراي عملكرد آسان و سريع هست که با قطع و وصل كردن توسط حرکت چرخشی جريان و همینطور تنظيم جريان آن،استفاده می شود. شير آلات پروانه اي با سایزهای بزرگتر،عملگرهايی مختلفي بصورت دستي، پنوماتيك، و هيدروليك را شامل می شوند.اين شيرها مزيت هاي مهمتر و بیشتری نسبت به دیگر شيرها دارند .


شیر پروانه ای بر روي خط های انتقال گاز و مايع در فشار های كم ، بکار برده مي شود.بدین منظور، اين شير در فشارهاي بالا به دليل نشتي محصول پیشنهاد نمي گردد. تعميرات شير پروانه اي آسان بوده و بايد بصورت مرتب مورد گريس كاری واقع شوند و آنها در سايزهاي 1/2-1 الي 200 اينچ ساخته شده است. تعميرات این محصولات در بعضي از اوقات و در موارد خاص بوسيله فلكه دستي كه به ميله گرداننده صفحه متصل بوده و مكانيزم در يك جعبه چرخ دنده قرار گرفته است.

از دیگر خصوصیات شیرهای پروانه ای،ماکزیمم کردن سرعت جريان سيال بوده در حداقل زمان و حركت شيرآلات.از اين محصولات در حجم زياد انتقال سيالات بکار گرفته می شود و مخصوصاً در مورد كنترل فشار سيالات در مخزن ها يا برج های تحت فشار.

مزایای شیر پروانه ای(ویفری):

  1. سبك وزن بودن
  2. ارزان قيمت بودن
  3. دارا نبودن قطعات لغزنده و كشويي
  4. قابليت كنترل داشتن
  5. ساخت صفحه مجرابند از موارد مختلف فلزي و غير فلزي
  6. نداشتن محفظه اي براي به دام انداختن سيال و در نتيجه جلوگيري از خوردگی
  7. عمل آب بندي بصورت مرکزی و نشیمنی فلزی و نرم میباشد(Metal-Soft Seat)

پوشش بدنه شیر پروانه ا ی:

پوشیده شدن داخل و خارج بدنه به وسیله رنگ پودری با متد الکترواستاتیک

سایز محصول:

1 الی 12 اینچ با عملکرد اهرمی، گیربکسی و سیستم پنوماتیکی

گستره کاربرد شیر پروانه ای(ویفری):

در سیالاتی که خورندگی نداشته و همچنین آب که دمای آن 150 درجه سانتی گراد باشد،استفاده از این شیر مناسب خواهد بود.

مشخصات فنی شیر پروانه ای(ویفری):

  • فشار کاری 10 تا 40 بار..
  • سایز از 15 تا 300 میلیمتر (2 اینچ تا 12 اینچ)
  • جنس بدنه از چدن خاکستری و داکتیل

شیر پروانه ای


سوپاپ پروانه ای یک شیر چرخشی چرخشی یک چهارم است که برای توقف ، تنظیم و شروع جریان استفاده می شود.

دریچه های پروانه به راحتی و سریع باز می شوند. چرخش دسته 90 درجه باعث بسته شدن یا باز شدن کامل دریچه می شود

ve شیرهای بزرگ پروانه ای معمولاً به اصطلاح جعبه دنده مجهز می شوند ، جایی که چرخ دستی توسط چرخ دنده به ساقه متصل می شود. این کار عملکرد شیر را ساده می کند ، اما در هزینه سرعت.

انواع دریچه های پروانه

دریچه های پروانه دارای بدنه مدور کوتاه ، یک دیسک گرد ، صندلی های فلزی به فلزی یا نرم ، یاتاقان های شافت بالا و پایین و یک جعبه پر کننده هستند. ساختار بدنه دریچه پروانه متفاوت است. یک طرح معمولاً استفاده شده از نوع ویفر است که بین دو فلنج قرار می گیرد. نوع دیگر ، طرح ویفر شاخه ای ، توسط پیچ و مهره هایی که به دو فلنج می پیوندند و از سوراخ های پوشش خارجی دریچه عبور می کنند ، بین دو فلنج در جای خود نگه داشته می شود. دریچه های پروانه ای حتی با فلنج ، انتهای جوشکاری نخ و پیچ دار نیز در دسترس هستند ، اما اغلب استفاده نمی شوند.

شیرهای پروانه ای دارای مزایای زیادی نسبت به شیرهای گیت ، گلوب ، پلاگین و توپی هستند ، مخصوصاً برای کاربردهای بزرگ شیر. صرفه جویی در وزن ، فضا و هزینه بارزترین مزایا است. هزینه های نگهداری معمولاً کم است زیرا تعداد حداقل قطعات متحرک وجود دارد و جیب هایی برای به دام انداختن مایعات وجود ندارد.

دریچه های پروانه مخصوصاً برای کار با جریانهای زیاد مایعات یا گازها در فشارهای نسبتاً کم و برای اداره دوغاب یا مایعات با مقدار زیادی مواد جامد معلق بسیار مناسب هستند.

شیرهای پروانه بر اساس یک میراگر لوله ساخته می شوند. عنصر کنترل جریان یک دیسک با قطر تقریباً یکسان قطر داخلی لوله مجاور است که بر روی یک محور عمودی یا افقی می چرخد. وقتی دیسک به موازات اجرای لوله کشی قرار می گیرد ، سوپاپ کاملاً باز می شود. وقتی دیسک به موقعیت عمود نزدیک می شود ، سوپاپ بسته می شود. موقعیت های میانی را می توان با استفاده از دستگاه های قفل کننده در محل ثابت کرد.

شیر پروانه ساخت بدنه

ساخت بدنه شیر پروانه متفاوت است. اقتصادی ترین نوع ویفر است که بین دو فلنج لوله قرار می گیرد. نوع دیگر ، طرح ویفر شاخه ای ، توسط پیچ و مهره هایی که به دو فلنج می پیوندند و از سوراخهای پوشش خارجی شیر عبور می کنند ، بین دو فلنج لوله در جای خود نگه داشته می شود. شیرهای پروانه ای با انتهای فلنج معمولی برای پیچ و مهره به فلنج لوله و در یک ساختار انتهای رزوه ای موجود است.




اندازه و ابعاد شیر پروانه ای

fardabco.ir.www

.comشیرسوزنی.www

com.شیرپروانه-ای.www

.comدریچه-منهول.www

com.شیرزبانه-لاستیکی.www

.comشیرآلات-چدنی.www

fardabflange.com.www


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image