سه راه فلنجدار چدني

قیمت سه راه فلنجدار,فروش سه راه فلنجدار,فروشنده سه راه فلنجدار,تولید سه راه فلنجدار,سه راه فلنجدار چدنی,سه راه فلنجدار پلی اتیلن,تولید کننده سه راه فلنجدار چدني,سه راه فلنجدار چدني استاندارد

سه راه ها مهمترین و پر مصرف ترین اتصالات در انشعاب لوله ها هستند .سه راهها مانند زانو در اندازه ها و انواع متنوعی ساخته میشوند . از آن برای انشعاب های با زوایا و در جه های مختلف استفاده می شود و معمولا انشعاب آن با زاویه قائمه است. سه راهي ها از انواع اتصالات عمومي و از دسته خم ها مي باشند كه از كاربردهاي اين تجهيزات مي توان به استفاده از آنها به منظور ايجاد انشعاب در مسير جريان سيال و يا تغيير جهت سيال اشاره كرد.خم ها و زانويي ها از اتصالات عمومي مورد استفاده در عمليات انتقال سيال بوده كه از كاربردهاي اين اتصالات مي توان به استفاده از آنها براي اتصال لوله ها، تيوب ها، شيلنگ ها و فلنج ها به منظور تغيير در مسير سيال و يا ايجاد انشعاب اشاره كرد. از انواع آن ها مي توان زانويي ها ، پل ها ، سه راهي ها و دوخم ها را نام برد.

سه راه های فلنجدار چدنی از مهمترین و پر مصرف ترین اتصالات در انشعاب لوله ها هستند که از جنس چدن (خاکستری و داکتیل) که توسط فلنج در خطوط لوله نصب می شود .سه راهها مانند زانو در اندازه ها و انواع متنوعی ساخته می شوند. از آن برای انشعاب های با زوایا و در جه های مختلف استفاده می شود و معمولا انشعاب آن با زاویه قائمه است. سه راهي ها از انواع اتصالات عمومي و از دسته خم ها مي باشند كه از كاربردهای اين تجهيزات مي توان به استفاده از آنها به منظور ايجاد انشعاب در مسير جريان سيال و يا تغيير جهت سيال اشاره كرد .

خم ها و زانويي ها از اتصالات عمومي مورد استفاده در عمليات انتقال سيال بوده كه از كاربردهاي اين اتصالات مي توان به استفاده از آنها براي اتصال لوله ها، تيوب ها، شيلنگ ها و فلنج ها به منظور تغيير در مسير سيال و يا ايجاد انشعاب اشاره كرد. از انواع آن ها مي توان زانويي ها ، پل ها ، سه راهي ها و دوخم ها را نام برد .

اگر هر سه خروجی سه راه هم اندازه باشند نوع آن بر حسب قطر لوله مشخص می شود مانند سه راه یک دوم اینچ چنانچه اندازه قطر انشعاب (نافی ) با قطر لوله اصلی متفاوت باشد اول ندازه قطر اصلی را می نویسند و بعد انشعاب زمانی که قطر هر سه خروجی متفاوت باشد اندازه هر سه خروجی را باید نوشت و قطر لوله اصلی را باید اول آورد. سه راهها دارای انواع مختلفی هستند .

طبقه بندی سه راههای فلنجدار چدنی به شرح ذیل می باشد:

نوع مواد:چدن،پلی پروپیلن،پلی اتیلن، آلومینیوم،آهن،فولاد،پی وی سی،برنجی و ...

نحوه اتصال: سه راه های رزوه ای نر و ماده،پیچی،فلنچی،جوشی،چسبی،فشاری،کلمپی ، الکتروفیوژن و...

زاویه: 22 ، 45 و 90 درجه و... به طور مثال به شکل LATERALسه راهي T و سه راهي Y هستند.

کاربری: گاز ،آب ، فاضلاب ، آبیاری و...

فشار اسمی: 4 ،6 ،8 ،10 ،16 و...

سایز خروجی: مساوی و یا سه راه تبدیل

تعداد سوراخ های پیچ و قطر آن بستگی به اندازه فلنج و کلاس فشاری آن دارد .محل قرارگیری سوراخ فلنج ها طوری استه که چهار سوراخ در روی خط عمودی و افقی گذرانده از مرکز قرار نمی گیرند ،زاویه بین خط مرکز و اولین سوراخ برابر است با 360 تقسیم بر دو برابر تعداد سوراخ ها و زاویه بین هر سوراخ نیز برابر 360 درجه تقسیم بر تعداد سوراخ ها است .

بطور مثال اگر تعداد سوراخها 4 عدد باشد، زاویه بین خط افقی و اولین سوراخ برابر : 45=2*4/360 است و زاویه بین سوراخها 90 درجه است. استاندارد سوراخ ها بر مبنای DIN 2501 می باشد. یکی از کاربرد های سه راههای چدنی فلنجدار وصل کردن خطوط آبیاری و آبرسانی علی الخصوص در تاسیسات کشاورزی و صنایع آب و فاضلاب می باشد .

fardabco.ir.www

.comشیرسوزنی.www

com.شیرپروانه-ای.www

.comدریچه-منهول.www

com.شیرزبانه-لاستیکی.www

.comشیرآلات-چدنی.www

fardabflange.com.www


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image