لرزه گیر

لرزه گیر,لرزه گیر ساده,لرزه گیر مهار دار,ارتعاش,لرزه گیر صنعتی,لرزه,لرزه گیر لاستیکی,joints,expansion joints,vibrator,لرزه گیر فنری,لرزه گیر فلنج دار,قیمت لرزه گیر,تولید لرزه گیر

لرزه گیر،شیر هوا دو روزنه,لرزه گیرتاسيسات صنعتي,تجهيزات ,آبرسانی, اتصالات آكاردئوني

لرزه گیر:

لرزه گیرهای لاستیکی یکی از روشهای جلوگیری از انتقال لرزشهای به وجود آمده به سایر قسمتهای خط می‌باشد. لرزه گیرهای گروه تولیدی صنعتی نمونه فرد آب، با توجه به نوع مواد مصرفی در اتصالات لاستیکی در شرایط مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند .

برخی‌ از این موارد مورد استفاده عبارتند از خطوط بخار،خطوط انتقال انواع سیالات شامل آب سرد و گرم،دریا و انواع مواد آشامیدنی،خطوط مختلف پالایشگاه و پتروشیمی،و شبکه‌های گاز رسانی و خطوط خلأ.

تجهیزات دینامیکی موجود در خط لوله از جمله پمپ، کمپرسور، فن و توربین و غیره به علت حرکت داخلی لرزشهایی را به خط لوله اعمال می‌کنند که این لرزشها باعث ایجاد سروصدا و استهلاک زود رس خط لوله و سایر قطعات و مشکلات متعدد دیگری می‌شوند .

لرزه گیرهای لاستیکی------

گستره کاربرد لرزه گیر:

یکی از کاربردهای لرزه گیرهای لاستیکی در قسمت Suction و Discharge پمپها می‌ باشد که علاوه بر جذب لرزشهای موجود، قابلیت حذف ضربات قوچ و شوکهای به وجود آمده را دارند.

از کاربردهای دیگر لرزه گیرهای لاستیکی حذف حرکات ناشی از تغییرات ناشی ابعادی خطوط می‌باشد. مزیت عمده لرزه گیر‌های لاستیکی نسبت به اتصالات آکاردئونی، قابلیت استفاده از آنها در محیطهای بسیار خورنده می‌باشد، هرچند که این اتصالات دما و فشار محدودی را تحمل می‌کنند. گاهی نیز از لرزه گیرهای لاستیکی برای جلوگیری از هدایت الکتریکی استفاده می‌شود.

برخی از موارد کاربرد لرزه گیر‌ها در صنایع شیمیایی، داروئی، دریایی، تاسیساتی، فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد .

-----

-------

اندازه و سایز ابعاد لرزه گیرها

ww.fardabco.ir
.comشیرسوزنی.www
.comدریچه-منهول.www
com.شیرزبانه-لاستیکی.www
.comشیرآلات-چدنی.www
fardabflange.com.www

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image