شیر آلات چدنی

شیرفلکه توپی,شیر پینچ,شیر دیاگرامی,شیر آلات چدنی ,قیمت شیر آلات چدنی ,تولید کننده شیر آلات چدنی ,تولید شیر آلات چدنی ,فروش شیر آلات چدنی ,تولید کننده شیرالات چدنی,تولید شیرالات چدنی,فروش شیرالات چدنی,خرید شیرالات چدنی,شیرالات چدنی سوزنی,شیرالات چدنی کشویی,شیرالات چدنی خودکار,شیرالات چدنی صافی

شیر آلات چدنی

(

(جهت دریافت لیست قیمت و انجام مشاوره با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید ))

شیرالات

وسیله ای مکانیکی یا الکترو مکانیکی هستند که برای کنترل حرکت مایعات ، گازها ، پودرها و ... از طریق لوله ها یا لوله ها یا مخازن یا ظروف دیگر استفاده می شوند. در بیشتر موارد ، سوپاپ ها به نوعی از مانع مکانیکی - به عنوان مثال یک صفحه ، یک توپ ، یک دیافراگم - متکی هستند که می توانند وارد شده و از جریان جریان مواد عبوری خارج شوند. برخی از شیرآلات به عنوان انواع خاموش طراحی شده اند ، در حالی که برخی دیگر کنترل بسیار خوبی از عبور محیط دارند.
انواع شیرآلات و اتصالات - طرح کلی شیرآلات صنعتی. روند.

شیرالات صنعتی

شیر پروانه ای

شیر فلکه کشویی

شیر فلکه سوزنی

شیر فلکه چدنی

شیر فلکه فولادی

شیرالات توپی

شیر فلکه استیل

شیر خودکار

شیر صافی

انتخاب مواد نقش مهمی در تعیین دریچه ها دارد تا از سازگاری قسمتهای مرطوب شیر با مایع یا پودر عبوری از آن اطمینان حاصل شود. اندازه گیری توسط قطر لوله یا لوله ، میزان جریان و عرض بین فلنج برای شیرهای خط لوله که به عنوان جایگزین نصب می شوند ، تعیین می شود.
انواع شیرآلات و کاربردهای آنها
شیرآلات آئروسل

شیرهای صنعتی متعادل کننده

شیرهای تعادل برای کنترل جریان سیال با تقسیم جریان به طور مساوی در شاخه های جریان مختلف استفاده می شود. مشخصات اصلی شامل تعداد پورت ها ، اتصالات پورت ، اندازه شیر ، و مصالح ساختمانی است. شیرهای متعادل کننده در درجه اول در برنامه های HVAC و سیستم های قدرت سیال استفاده می شوند. به عنوان مثال ، آنها می توانند در سیستم های گرمایش / سرمایش تجاری برای تنظیم دمای آب در شرایط بارگیری مختلف استفاده شوند. همچنین می توان از آنها برای ایجاد نیروی تعادل سیلندرهای دوگانه استفاده کرد.


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image