شیر پروانه ای کلاس 150

شیر پروانه ای کلاس 150,فروش شیر پروانه ای کلاس 150,قیمت شیر پروانه ای کلاس 150,خرید شیر پروانه ای کلاس 150,نمایندگی شیر پروانه ای کلاس 150,عامل فروش شیر پروانه ای کلاس 150,نماینده شیر پروانه ای کلاس 150,تولید کننده شیر پروانه ای کلاس 150

شیر پروانه ای کلاس 150 با بهترین کیفیت -شیر پروانه ای کلاس 150 مقاومت بالا-شیر پروانه ای کلاس 150 بهترین نوع جنس

Butterfly Valve with Actuator


شیرهای پروانه ای کلاس 150 معمولا بصورت گیربکسی ، پنوماتیک و برقی می باشد. این محصول بر روی خطوط انتقال گازومایع درفشارهای كم وجریان های Slurry مورداستفاده قرار می گیرد.یکی از اجزای شیر پروانه ای با اکچیتور که کاربرد آنرا حائز اهمیت می کند، دیسک این شیر می باشد . دیسک شیر پروانه ای فلنج دار می تواند از جنس کروم ، استیل 316 ، استیل 304 و یا …. باشد که براساس نوع کاربرد ، ساخته می شودو بدنه این شیر از جنس فولاد ،چدن ،استیل و یا …است.


استفاده از شیر پروانه ای در فشارهای بالا به دلیل نشتی توصیه نمی شود. شیر پروانه ای کلاس 150 در سایزهای مختلف 2/1-1 الی 200 اینچ ساخته می شود.تعمیر شیر پروانه ای با اکچیتور ساده است ولی لازم است مرتب گریس كاری شود. لازم به ذکر است بین بدنه و دیسک از یک لاستیکی جهت آب بندی بهتر استفاده می شود. این نوع لاستیکی می تواند EPDM یا NBR باشد.

کاربردهای شیر پروانه ای کلاس 150:

پروژه های آبرسانی

نیروگاهها

تاسیسات دریایی

پالایشگاهها
مجتمع پتروشیمی
کارخانه های مختلف صنعتی

شیر پروانه ای


سوپاپ پروانه ای یک شیر چرخشی چرخشی یک چهارم است که برای توقف ، تنظیم و شروع جریان استفاده می شود.

دریچه های پروانه به راحتی و سریع باز می شوند. چرخش دسته 90 درجه باعث بسته شدن یا باز شدن کامل دریچه می شود

ve شیرهای بزرگ پروانه ای معمولاً به اصطلاح جعبه دنده مجهز می شوند ، جایی که چرخ دستی توسط چرخ دنده به ساقه متصل می شود. این کار عملکرد شیر را ساده می کند ، اما در هزینه سرعت.

انواع دریچه های پروانه

دریچه های پروانه دارای بدنه مدور کوتاه ، یک دیسک گرد ، صندلی های فلزی به فلزی یا نرم ، یاتاقان های شافت بالا و پایین و یک جعبه پر کننده هستند. ساختار بدنه دریچه پروانه متفاوت است. یک طرح معمولاً استفاده شده از نوع ویفر است که بین دو فلنج قرار می گیرد. نوع دیگر ، طرح ویفر شاخه ای ، توسط پیچ و مهره هایی که به دو فلنج می پیوندند و از سوراخ های پوشش خارجی دریچه عبور می کنند ، بین دو فلنج در جای خود نگه داشته می شود. دریچه های پروانه ای حتی با فلنج ، انتهای جوشکاری نخ و پیچ دار نیز در دسترس هستند ، اما اغلب استفاده نمی شوند.

شیرهای پروانه ای دارای مزایای زیادی نسبت به شیرهای گیت ، گلوب ، پلاگین و توپی هستند ، مخصوصاً برای کاربردهای بزرگ شیر. صرفه جویی در وزن ، فضا و هزینه بارزترین مزایا است. هزینه های نگهداری معمولاً کم است زیرا تعداد حداقل قطعات متحرک وجود دارد و جیب هایی برای به دام انداختن مایعات وجود ندارد.

دریچه های پروانه مخصوصاً برای کار با جریانهای زیاد مایعات یا گازها در فشارهای نسبتاً کم و برای اداره دوغاب یا مایعات با مقدار زیادی مواد جامد معلق بسیار مناسب هستند.

شیرهای پروانه بر اساس یک میراگر لوله ساخته می شوند. عنصر کنترل جریان یک دیسک با قطر تقریباً یکسان قطر داخلی لوله مجاور است که بر روی یک محور عمودی یا افقی می چرخد. وقتی دیسک به موازات اجرای لوله کشی قرار می گیرد ، سوپاپ کاملاً باز می شود. وقتی دیسک به موقعیت عمود نزدیک می شود ، سوپاپ بسته می شود. موقعیت های میانی را می توان با استفاده از دستگاه های قفل کننده در محل ثابت کرد.

شیر پروانه ساخت بدنه

ساخت بدنه شیر پروانه متفاوت است. اقتصادی ترین نوع ویفر است که بین دو فلنج لوله قرار می گیرد. نوع دیگر ، طرح ویفر شاخه ای ، توسط پیچ و مهره هایی که به دو فلنج می پیوندند و از سوراخهای پوشش خارجی شیر عبور می کنند ، بین دو فلنج لوله در جای خود نگه داشته می شود. شیرهای پروانه ای با انتهای فلنج معمولی برای پیچ و مهره به فلنج لوله و در یک ساختار انتهای رزوه ای موجود است.




fardabco.ir.www

.comشیرسوزنی.www

com.شیرپروانه-ای.www

.comدریچه-منهول.www

com.شیرزبانه-لاستیکی.www

.comشیرآلات-چدنی.www

fardabflange.com.www


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image