شیر آلات صنعتی‌ -شیر چدنی

مقالات,مقالات آب و فاضلاب,مقاله شیر الات,مقاله صنعت,مطالب تخصصی آب,مطلب آب,تاسیسات,آبرسانی

مقالات

مقالات

تامین تجهیزات صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی

تامین تجهیزات صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی

۰۰:۰۰
۵ / ۸ / ۱۳۹۳

منهول

به انگلیسی (Manhole)به معنی: آدم رو،یک نوع از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلاً در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول استفاده می‌شود و یا در سیستم‌های مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل‌ها در زیر زمین استفاده می‌شود. البته همگی در سطح شهر به انواع آنها برخوردیم، دریچه‌هایی که در سطح زمین موجود است و برای کاربری‌های مختلفی استفاده می‌شود (آب و فاضلاب، تلفن، برق و...) و منهول در واقع برای دسترسی آسان انسان به داخل کانال است و در آنها را با درپوش میپوشانند.

۰۰:۰۰
۳ / ۸ / ۱۳۹۳

شیر پروانه ای فلنچ دار و ویفری

شیر پروانه ای فلنچ دار و ویفری شیر فلکه ویفری با دیسک استیل ممکن است از بدنه فولاد یا بدنه چدن و یا استنلیس استیل ساخته شود.شیر فلکه ویفری از اجزای مختلفی تشکیل شده که یکی از اجزای آن دیسک این شیر می باشد. دیسک شیر پروانه ای اهرمی می تواند از جنس کروم ، استیل 316 ، استیل 304 و یا …. باشد که براساس نوع کاربرد ، ساخته می شود .

۱۵:۳۲
۲۱ / ۴ / ۱۳۹۶

گیت ولو

به gate valve گاهی اوقات slide valve نیز گفته می‌شود. این ولوها جهت رساندن افت فشار به پائین‌ترین سطح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۰۰:۰۰
۲۴ / ۷ / ۱۳۹۳

تهیه و ساخت دریچه های چدنی-چدن بتن و کامپوزیت

ساخت و تهیه انواع دریچه های منهول کامپوزیتی و چدنی در سایز های مختلف www.fardab.ir

۰۰:۰۵
۱۸ / ۷ / ۱۳۹۴

دریچه کشویی،Slic Gate

یکی از تجهیزات ارزشمند در تصفیه خانه آب و فاضلاب ، دریچه کشویی می باشد. دریچه کشویی یکی از تجهیزات کنترل میزان جریان ورودی و خروجی در تصفیه خانه های آب و فاضلاب می باشد. از دریچه های کشویی بر اساس نوع کارکرد در بخش های مختلف ، سد ها ، مخازن و دریاچه های پرورش ماهی، بند ها ، برکه ها و تصفیه خانه ها استفاده می گردد.

۰۰:۰۰
۲۴ / ۷ / ۱۳۹۳

دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت علم پلیمر همواره برای مشکلات صنایع مختلف پاسخی را داشته و دارد و این بار به سراغ یکی از مشکلات صنایع آب و فاضلاب رفته تا بار دیگر توانایی های خود را به سایر علوم نشان دهد .

۰۰:۰۰
۲۴ / ۷ / ۱۳۹۳

استاندارد طراحی شیرها

استانداردهای طراحی شیرها به تفکیک

۱۱:۳۱
۲۱ / ۹ / ۱۳۹۵

تست شیر Gate دروازه ای

برای تست شیر Gate یا دروازه ای

۲۳:۳۵
۱۱ / ۷ / ۱۳۹۴

تست شیرآلات صنعتی

باتوجه به حساسیت بالای کاربرد شیرها در تاسیسات صنایع مختلف ، نوع و روش این تستها مطابق استانداردهای خاصی صورت میگیرد که معتبرترین آنها عبارتند از : API-6D, API-598 , BS-6755, API-6FA , API-607 , … تستهایی که در این استانداردها آمده در واقع تست محصول است و درخصوص تستهای حین تولید صحبتی نمی کنیم.

۱۰:۰۲
۴ / ۴ / ۱۳۹۶
تعداد رکورد : 508