شیر آلات صنعتی‌ -شیر چدنی

مقالات,مقالات آب و فاضلاب,مقاله شیر الات,مقاله صنعت,مطالب تخصصی آب,مطلب آب,تاسیسات,آبرسانی

مقالات

مقالات

اریفیس فلنج

فلنج گردن دار است که کاربرد اصلی این فلنج ها برای مسدود کردن جریان و کاهش فشار است از سوراخ هایی که در فلنج موجود است برای اندازه گیری جریان سیال مایع یا گاز استفاده می شود.

۱۴:۳۶
۲۰ / ۵ / ۱۳۹۴

فلنج عینکی

فلنج عبنکی به صورت دو صفحه دایر ای می باشد که توسط یک بازو بهم متصل شده اند.بدین صورت که یک صفحه به صورت بسته و صفحه دیگر دارای سوراخ به قطر مورد نیاز مصرف کننده میباشد که از حالت بسته برای مسدود کردن و از حالت دیگر جهت باز کردن مسیر یا کاهش فشار استفاده میگردد.

۱۴:۴۴
۲۰ / ۵ / ۱۳۹۴

Gate Valve ‎‏(شیر کشویی یا گِیت ولو)‏

بیشترین کاربرد گیت ولو (‏Gate Valve)در سرویس ها و خطوطی است که عایق میشوند و ‏درسیالهایی که هدف بستن جریان است استفاده میشود.شیر کشویی یا گیت ولو (‏Gate Valve) یکی ‏از انواع شیرآلات صنعتی بسیار پرکاربرد در صنایع نفت، گاز‎ ‎و‎ ‎پتروشیمی است که معمولا دارای ‏دیسکی با حرکت خطی است که برای شروع یا قطع جریان در سیال استفاده می‌شود.‏‎ ‎این ولو قابل ‏تنظیم نبوده و قابلیت تنظیم دریچه‌ای جریان را نیز ندارد. ‏

۱۱:۳۱
۱۹ / ۵ / ۱۳۹۴

شير سوزنی(بخار)

شير سوزنی (بخار) برای تنظیم و تثبیت میزان جریان آب در خطوط انتقال و توزیع طراحی شده است.

۰۰:۴۰
۸ / ۵ / ۱۳۹۴

بوشن روپیچ توپیچ

نوعی بوشن ساده است ولی در دو سر به ترتیب از داخل و خارج دنده شده است و جهت اتصال دو قطعه که یکی از رو و دیگری از داخل دنده شده باشد مورد ‏استفاده قرار می گیرد.

۱۱:۳۹
۳ / ۱۲ / ۱۳۹۵

Welding Fitting اتصالات جوشی ‏

Welding Fitting اتصالات جوشی بصورت اتصال جوشی و به دو صورت اتصالات جوشی فولادی و اتصالات جوشی استیل تولید و در صنایع آب ، گاز ، بخار ، ‏هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد‎.‎

۱۰:۰۱
۴ / ۵ / ۱۳۹۴

Gate Valve ‎‏(شیر کشویی یا گِیت ولو)‏

بیشترین کاربرد گیت ولو (‏Gate Valve)در سرویس ها و خطوطی است که عایق میشوند و درسیالهایی که هدف ‏بستن جریان است استفاده میشود.‏

۰۹:۵۹
۲۸ / ۹ / ۱۳۹۴

منهول Manhole

منهول به معنی آدم رو یک نوع از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.بعنوان مثال در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول استفاده می‌شود.

۱۳:۳۴
۳ / ۹ / ۱۳۹۵

فلنج آداپتور‎

فلنج آداپتور‎ جهت اتصال لوله های فولادی به غیر هم نوع بوسیله پیچ و مهره استفاده می شود.

۱۰:۱۸
۴ / ۷ / ۱۳۹۷

شیر باترفلای

باترفلای ولو از اجزای مختلفی تشکیل شده که یکی از اجزای آن دیسک این شیر می باشد و دیسک شیر پروانه اهرمی می تواند از جنس کروم ، استیل 316 ، استیل 304 و یا ....براساس نوع کاربرد باشد.

۱۳:۳۱
۲۴ / ۴ / ۱۳۹۴
تعداد رکورد : 508